Wednesday, October 27, 2010

hari terbaru saya sebagai blogger...hehehehe

asalamualaikum....hari ini amat indah bagi saya kerana,hari ini adalah hari pertama saya mempunyai blog...kalu diikutkan hati memg xnk wat blog nie...tapi atas racun kwn2 terutama ehem2 saya,akhirnye......inilah hasilnye....hehehe...sebenarnye,malas nak taip2 nie....tapi nak wat cam ne....dah ad blog...kenelah ajin menulis...hari nie????ermmmmm.....macm hari2 biase gak....bangun tido,mandi,g sarap.....pastu tido tghari..hahaha...maklumlah,time mood study week nie,nak study pun kene ad
"tune"...paper pertama hari sabtu nie...ermmmm....tapi xpelah...kene tempoh gak...kalu x,bile mase nak grad kan????hari nie saya nak bercerita tentang "SAHABAT"...ape tu sahabat???sahabat time senang memg senang nak cari.....sahabat time sush?????memg payah nak jumpe....macam2 alasan bile kite hendak mencari sahabat time sush...itulah...inilah....ad hal lah...kucing sakit lah....ntah ape2.tapi bile sahabat time senang????xyah cari pun die dtg kat kite....itu belum bercerite tentang sahabat yg tikam kite dari blakang....time kite sush,lagilah die sushkan kite....yang itu kite xnak.dari sahabatlah kite kenal tentang kehidupan.....jatuh bangun kite berkait rapat ngan sahabat....setakat saya belajar disini,sahabat2 saya semuanya ok2 belaka....terutama housemate saya.....saya,peja,mus,amat,sincan,bak amat BAEK belaka....dan skang rumah kami menerima 2 orang lagi ahli baru iaitu cowok n bentong.oklah,sampai disini sahaja coretan saya untuk hari pertama sebagai blogger.asalamualaikum......

1 comment:

  1. salam, oh ini ke blog bestfriend yang dikatakan oleh noor hidayah musa itu?
    thanks.

    ReplyDelete